Dobre wieści dla producentów opakowań z tworzyw sztucznych
2011-06-16
W tym roku Polacy na napoje bezalkoholowe wydadzą 13,8 mld zł - czyli o 500 mln zł więcej niż rok wcześniej. Za 4 lata na wydatki na napoje mają wzrosnąć do 15,7 mld zł. Wraz z producentami napojów, zyskują także firmy wytwarzające opakowania.
- Branża produkcji napojów to dla nas ważny rynek. To solidni odbiorcy i długie serie produkcyjne- tłumaczy Grzegorz Kucia, członek zarządu spółki ERG.
- To różne gatunki folii, zarówno czyste, jak i zadrukowane. W oparciu o podpisane i realizowane kontrakty będziemy nadal rozwijać ten segment naszej działalności - dodaje Grzegorz Kucia.
- Nowy zarząd przystąpił już do pracy nad strategią na lata 2011 - 2014. Wszystkie najważniejsze kierunki rozwoju będą kontynuowane. Nie planujemy rewolucji. ERG działa na rynku bardzo długo, ma dobrą, rozpoznawalną markę oraz stabilny, mocno rozbudowany w ostatnich kilkunastu miesiącach portfel klientów będących liderami w swoich branżach - wyjaśnia, Marcin Agacki, prezes zarządu ERG SA.
ERG jest producentem wyrobów z tworzyw sztucznych, do których należą między innymi nowoczesne folie opakowaniowe i wyroby wtryskowe. W 2010 roku spółka ERG mocno zwiększyła swoje udział w rynku zarówno branży budowlanej, motoryzacyjnej jak i spożywczej. Bardzo dobre wyniki odnotowano w foliach wielowarstwowych, foliach termokurczliwych i foliach moletowanych. Na dobrym poziomie utrzymuje się poziom zamówień na wyroby wtryskowe, szczególnie obudowy do akumulatorów samochodowych.