Nowe, ekologiczne opakowania olejów Shell Helix
2010-07-16
Firma Shell wprowadziła do sprzedaży nowe ekologiczne opakowania olejów Shell Helix. Przy ich produkcji zużywa się o 11 procent plastiku mniej w porównaniu do poprzednich butelek. Nowe opakowania to kolejny krok Shell w kierunku zminimalizowania szkodliwego wpływu na środowisko naturalne.
Shell w trosce o środowisko naturalne wprowadził do produkcji bardziej ekologiczne i ergonomiczne opakowania olejów silnikowych Shell Helix. Wraz z zastosowaniem nowych rozwiązań produkcyjnych pozwalających na stworzenie lżejszych opakowań, nadano im nowy, bardziej ergonomiczny kształt. Opakowania olejów Shell Helix o pojemności 4-litrów zostały wyposażone w dwa uchwyty, ułatwiające przenoszenie jak i nalewanie oleju. Uproszczeniu i ujednoliceniu poddano także oznaczenia butelek, dodatkowo wzbogacając je o czytelne etykiety ułatwiające użytkownikowi szybką i intuicyjną identyfikację najważniejszych parametrów oleju.
Mniej znaczy więcej
Trzy lata temu Shell rozpoczął globalny projekt zmiany produkcji opakowań mający na celu redukcje zużycia plastiku. W efekcie ograniczono jego zużycie o 11%. Takie rozwiązanie wpłynęło na zmniejszenie zużycia tworzywa sztucznego o blisko 2.500 tony rocznie.
- Ekologia to obszar, który zdeterminował sposób produkcji na całym świecie, dotyczy to także olejów i smarów samochodowych. Shell dostrzegł konieczność inwestowania w ekologiczną produkcję opakowań w celu ograniczenia ich szkodliwego wpływu na środowisko naturalne - podkreśliła Karolina Ejsmond, Lubricants Marketing Manager Shell Polska
Funkcjonalność i wygoda
Nowe opakowania olejów Shell Helix o pojemnościach 1- oraz 4-litrów z dwoma uchwytami, ułatwiają przenoszenie oraz nalewanie oleju. Projektując nowy kształt opakowań, Shell połączył funkcjonalność i wygodę użytkowania olejów z dbałością o środowisko naturalne.
Od redakcji: Shell jest liderem produkcji i sprzedaży markowych środków smarnych z 13 procentowym udziałem w światowym rynku. Oferowane produkty oraz najnowocześniejsza technologia i wieloletnie doświadczenie pomogły Shell stać się marką preferowaną przez Klientów na całym świecie.